poniedziałek, 2 czerwca 2014

IKEA ma wielki apetyt na Polskę

Sprzedaż koncernu na świecie za sześć lat prawie się podwoi, cel dla Polski, gdzie IKEA produkuje i sprzedaje, to osiem razy więcej za dwie dekady - podał "Puls Biznesu".


Marka IKEA stała się w Polsce rozpoznawalna we wczesnych latach 90. Dziś na potrzeby koncernu pracuje ponad 8 tys. osób w kilku własnych fabrykach i kolejne 30 tys. u kilkudziesięciu zewnętrznych dostawców.
Polska jest drugim pod względem wielkości dostawcą sieci z 18-procentowym udziałem światowej sprzedaży. A że obroty są coraz wyższe (w zeszłym roku osiągnęły na świecie 27,9 mld euro, o 3,1 proc. więcej niż w 2012 r.), razem z siecią rozwijać mogą się polscy dostawcy — zwłaszcza z branży meblowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz