Zmiana strategii przyniosła efekty. Ruch pasażerski w linii Ryanair wzrósł w grudniu 2014 do 6 mln klientów, to o około 20 proc. więcej niż w ostatnim miesiącu 2013 roku. Zdaniem firmy to dzięki lepszej obsłudze pasażerów i najtańszych na rynku biletach.
Grudzień to kolejny dobry miesiąc taniej linii lotniczej. Również w listopadzie ruch pasażerski Ryanair wzrósł do 6,35 mln klientów, czyli o 22 proc. więcej względem listopada 2013 roku. Z kolei wskaźnik wypełnienia samolotów wzrósł o 7 punktów procentowych, do 88 proc.
Przedstawiciele firmy tak wysoki wzrost zawdzięczają, jak sami tłumaczą najniższymi cenami, oraz strategii zachęcania do rezerwacji biletów z wyprzedzeniem, a także ciągle ulepszanej obsłudze klienta w ramach, wspomnianego już przez dyrektora marketingu, programu "Always getting better”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz