Bardzo słaba oglądalność i niechęć dystrybutora do obniżenia ceny za kolejną serię. Tak zaprzestanie emisji nowych odcinków tasiemca 20 lat po jego debiucie na antenie TVP tłumaczy rzecznik stacji, Jacek Rakowiecki.
TVP musi kierować sięrachunkiem ekonomicznym i z wyjątkiem pozycji i programów mieszczących się w definicji misji nie może dopłacać do emitowania serialu, który jest przedsięwzięciem czysto komercyjnym – przekonuje rzecznik TVP.
Choć – jak informuje serwis Wirtualnemedia.pl – średnia oglądalność serialu jeszcze w 2009 r. wynosiła 2,26 mln widzów, w ostatnich pięciu latach skurczyła się do zaledwie 359 tys. (od 2 września do 9 października 2014 r.), co oznacza udział w grupie komercyjnej 16-49 lat na poziomie zaledwie 3,27 proc.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz