Kultowy producent traktorów z PRL stawia na komunikację. I dołącza do miejskiej rewolucji. Ale czy na rynku jest dla niego miejsce?
Jeszcze kilka lat temu
- U większości naszych konkurentów baterie są na dachu, więc dostęp do nich jest trudniejszy – tłumaczy Marek Zmarz z Ursusa, odpowiedzialny za realizację projektu.
Na razie autobus ma być testowany na ulicach Lublina, ale spółka już szykuje się do przetargów. I twierdzi, że choć specjalizuje się traktorach, to z wdrażaniem nowych produktów radzi sobie świetnie. Dowód? Ot, chociażby trolejbusy, które skonstruowali i wprowadzili na rynek niespełna dwa lata temu. Sprzedali ich już trzydzieści, a do końca czerwca będzie ich kolejne sześć. - Stanęliśmy do przetargu ogłoszonym przez Lublin i wygraliśmy z samym Solarisem – mówi z dumą Zmarz. - Zaproponowaliśmy nieco niższą cenę i lepsze warunki techniczne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz