czwartek, 14 maja 2015

Najcenniejsze marki świata 2015. Apple dominuje


Tegoroczna odsłona rankingu najcenniejszych marek świata „Forbesa”, podobnie jak przed rokiem, została zdominowana przez firmy z branży nowych technologii. Jak prezentuje się czołówka zestawienia?
Złote jabłko
Na pierwszym miejscu rankingu ponownie znalazł się Apple, który pod rządami Tima Cooka nieustannie rozwija skrzydła i zdobywa kolejne rynki. Gigant z Cupertino jest wart więcej niż firmy z pozostałych miejsc podium razem wzięte! Ze swoim budżetem, na poziomie zbliżającym się do 150 miliardów dolarów, urósł do rangi samowystarczalnego, dobrze prosperującego państwa
Apple w stosunku do roku ubiegłego zaliczył 17-procentowy wzrost wartości i po raz piąty z rzędu zajął najwyższe miejsce w dorocznym rankingu „Forbesa”. Tylko w czwartym kwartale 2014 roku firma sprzedała 75 milionów iPhone’ów, zaliczając blisko 50-proc. wzrost sprzedaży swoich smartfonów i zarabiając 18 mld dol – o 33 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz