wtorek, 5 sierpnia 2014

Małe sklepy kończą swój żywot


Proszę państwa, w 2014 skończy się w Polsce era małych sklepów. Według ekspertów firmy badawczej PMR będzie to pierwszy rok, w którym supermarkety sprzedadzą więcej niż mali sklepikarze.

W dyskontach oraz super- i hipermarketach, czyli tzw. handlu nowoczesnym, wydamy według szacunków aż 50,9 proc. całej sprzedaży detalicznej na rynku artykułów spożywczych. W zeszłym roku było to 48,8 proc. Przed czterema laty jeszcze "tylko" 40,8 proc. 

Jak podkreślają autorzy raportu "Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2014. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2014-2019", na połowie udziałów się nie skończy. Za trzy lat do kanału nowoczesnego należeć będzie 53,3 proc. 
Czytaj więcej na....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz