sobota, 30 sierpnia 2014

Tekst, który sprzeda wszystko


Badania pokazują, że ludzie są bardziej skłonni spełnić jakąś prośbę, jeżeli podamy im powód, dla którego powinni to zrobić. Dokładnie ten sam mechanizm działa w przypadku zakupów w sieci. Czytelnik musi wiedzieć, dlaczego powinien wybrać właśnie naszą ofertę. Tutaj bardzo pomocne stają się teksty, opisujące dany produkt, opcje wysyłki czy historię sklepu.

Stworzenie dobrych opisów do e-sklepu nie jest rzeczą prostą. Podanie technicznych danych w połączeniu z najniższą ceną czasami przynosi efekty, jednak co zrobić, kiedy naszaofertanie jest aż tak konkurencyjna? Doświadczeni copywriterzy mówią, że z pomocą dobrego tekstu można sprzedać wszystko. Jednak jak to zrobić?

Badania i research

Na początku trzeba dokładnie poznać swój produkt. Jeżeli to koniecznie, na testy poświęć nawet kilka dni czy tygodni. Zdobędziesz wiedzę o jego mocnych i słabych stronach, dzięki czemu opis będzie autentyczny. Tekst o telefonie, który po miesiącu użytkowania jesteśmy w stanie z czystym sercem polecić naszym znajomym, jest dużo skuteczniejszy, niż wypisanie wyłącznie suchych danych od producenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz