Właściciel Ciechana wyrażając w kontrowersyjny sposób swój stosunek do homoseksualistów zyskał prawie tysiąc wzmianek w prasie i
Kiedy we wrześniu br. Marek Jakubiak, właściciel browaru Ciechan, napisał na Facebooku odnosząc się do wypowiedzi Dariusza Michalczewskiego: "życzę ci Dariuszu Mamusi z fujarką zamiast piersi, będziesz miał co ssać!", eksperci od PR określali, że to jego wizerunkowe samobójstwo. Wylała się na niego fala krytyki w internecie, a w kluboksięgarni Wrzenie Świata zorganizowano happening wylewania piwa Ciechan. Bojkot marki ogłosiła też Cafe Kulturalna. Wtedy też na Facebooku utworzono profil "Nie dla browaru Ciechan", który 22 września miał 8,3 tys. fanów. Również założony wówczas fanpage - "Chętnie wypiję Ciechana" - miał zaledwie 450 polubień.
Po ponad miesiącu sytuacja odwróciła się. 30 października br. antyfanpage ma ponad 23 tys. fanów, zaś profil "Chętnie wypiję Ciechana" dużo więcej, bo ponad 36 tys. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów przygotowanej dla "Presserwisu" - od 22 września do 30 października br. na temat akcji i samego Jakubiaka w prasie i internecie ukazały się 992 wzmianki. Z czego 378 w internecie, 564 - w mediach społecznościowych i 50 w prasie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz