czwartek, 16 października 2014

DHL - dostosuje się do Ciebie


Sektor usług dostawczych w Polsce zmienia się na naszych oczach. Jakiś czas temu w polskich miastach furorę zrobiły paczkomaty. Pomysł na nie, mimo że prosty, doskonale sprawdził się w polskich warunkach. Na reakcję konkurencji nie trzeba było długo czekać - naprzeciw klientom wychodzi DHL Parcel.

Przesyłki kurierskie mają ogromną przewagę nad innymi rozwiązaniami. Szybkość dostarczenia oraz wygoda odbioru są tutaj najważniejszymi aspektami. Niemałe znaczenie ma również osobisty kontakt z kurierem, któremu w razie kłopotów z przesyłką można zgłosić nieprawidłowość. Problemy zaczynają się, gdy miniemy się z osobą dostarczającą paczki lub nie możemy odebrać telefonu od kuriera. Te niedogodności są największymi bolączkami zarówno firm kurierskich, jak i klientów. DHL Parcel proponuje rozwiązanie tych problemów. I to niejedno.
 NA KŁOPOTY – SMS
Powszechną praktyką, którą oferować będzie również DHL Parcel jest informowanie klienta o terminie doręczenia paczki poprzez sms lub e-mail. Szczególnie ważne i warte podkreślenia jest to, że usługa będzie całkowicie darmowa. Cała procedura będzie odbywać się bez udziału klienta, którego rola ograniczy się do podania adresu e-mail oraz numeru telefonu w momencie zamówienia produktu przez Internet. Odbiorca będzie informowany o wysłaniu przesyłki oraz przewidywanym terminie doręczenia, co ułatwi oczekiwanie na kuriera i ograniczy liczbę zwrotów do nadawcy. To proste rozwiązanie w znacznym stopniu usprawni dostarczanie paczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz