niedziela, 19 października 2014

Ryanair widzi w Europie największe możliwości rozwoju


Ryanair chce zostać największym na świecie przewoźnikiem. Żeby to osiągnąć, skoncentruje się na trasach wysokiej częstotliwości i większej liczbie lotów krajowych na podstawowych rynkach europejskich. Nie chce już ryzykować w innych częściach świata.

Firma, która już jest największym europejskim przewoźnikiem pod względem liczby pasażerów – w ubiegłym roku zostało sprzedanych 80 milionów biletów – zamierza osiągnąć do 2019 roku wzrost o 50 procent. Zamówiła 380 nowych Boeingów.
Większa część wzrostu będzie pochodziła ze zwiększonej liczby miejsc w samolotach na podstawowych europejskich rynkach, takich jak Niemcy, Polska i Wielka Brytania, a nie z ekspansji na nowe rynki, takie jak Rosja i kraje dawnego ZSRR oraz Bliski Wschód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz