środa, 31 grudnia 2014

Duże sieci wyprzedają magazyny. TESCO przebija ofertę Lidla


28 grudnia Lidl ruszył z akcją "Wielka wyprzedaż 2014", obniżając ceny niektórych towarów nawet do 70 proc. - pisze portalspozywczy.pl. Niemiecka sieć zamierza pozbyć się z magazynów zalegającego sprzętu i produktów  przemysłowych, które nie zostały sprzedane podczas akcji tematycznych i ofert sezonowych.
Na ten sam pomysł wpadły także inne sieci handlowe. Wczoraj swoją wyprzedaż ogłosiło Tesco, przebijając Lidla i oferując obniżki cen towarów do 75 proc., a kosmetyków i chemii gospodarczej do 50 proc. Za kilka dni na początku stycznia ruszy promocja w sklepach Kauflanda.
Zbliżający się koniec roku to ostatni moment dla sieci handlowych, aby wyczyścić magazyny z towaru, który w nich zalega i generuje koszty, zwiększyć sprzedaż i poprawić wynik firmy, a jednocześnie pokazać się klientowi jako sieć oferująca najlepsze promocje i najniższe ceny - pisze portalspozywczy.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz