piątek, 26 grudnia 2014

Włosi przed świętami najbardziej rozrzutni w Europie


Przed Świętami Bożego Narodzenia Włosi są najbardziej rozrzutni w Europie, gdy kupują jedzenie - wynika z sondażu. Przeciętna rodzina wydała na żywność 227 euro. Mieszkańcy Italii są też najbardziej gościnni. Przy stole w ich domach zasiada w tych dniach średnio dziewięć osób.
Poważny i nie kończący się kryzys we Włoszech, który w ciągu roku doprowadził do redukcji konsumpcji, w niewielkim stopniu wpłynął jednak na ograniczenie świątecznych wydatków na jedzenie. 

Zdecydowanie bardziej mieszkańcy Italii oszczędzali na prezentach. Nie słabnie natomiast przywiązanie do tradycyjnych potraw oraz gotowość zapraszania wielu gości. Na tle innych, znacznie bardziej oszczędnych narodów, Włosi wręcz szastają pieniędzmi - podkreśliła agencja Ansa analizując rezultaty sondażu. 

Wynika z nich, że na zakup jedzenia na świąteczny stół płaci się o ponad 70 procent więcej niż w zwyczajnych dniach roku. W rezultacie rodzinne wydatki rosną z przeciętnej kwoty 133 euro, przeznaczanej na żywność w weekend, do 227 euro. W tej dziedzinie Włosi wyprzedzają nie mniej przywiązanych do rozkoszy podniebienia Francuzów, a także na przykład Niemców i Anglików. 
Read more....

1 komentarz:

  1. Dzień dobry wszystkim, jestem Mirabel Słodki po imieniu, jestem z Nowego Jorku USA, i zostały doczekać do prawdziwej firmy pożyczki w ciągu ostatnich 2 miesięcy i wszystko, co dostaliśmy to grupa oszustw którzy złożyli mi je i co zaufać koniec dnia, że ​​oszukał mnie $ 5000, nie dając nic w zamian, cała moja nadzieja została utracona, mam mylić i sfrustrowany, uważam, że bardzo trudno jest wyżywić moją rodzinę, nigdy nie chciał mieć nic wspólnego z firm pożyczkowych na siatki jeszcze raz, bo nigdy nie ufał każdą spółkę kredytu ponownie, ponieważ byłem oszukany, więc poszedłem pożyczyć pieniądze od znajomego, powiedziałem mu, że wszystko, co się stało, a on powiedział, że może mi pomóc, że zna firmę pożyczki, które mogą pomóż mi, że po prostu dostał pożyczkę z nimi, on skierował mnie, w jaki sposób ubiegać się o pożyczki, zrobiłem, jak mi powiedział, i stosowane, choć nigdy nie wierzył, ale próbowałem i ku mojemu zaskoczeniu mój kredyt został przyznany mi w ciągu 24 godzin, nie mogłem uwierzyć, jestem szczęśliwy i bogaty ponownie i jestem dziękując Bogu, że po tym oszustwa na całym miejsc prawdziwa firma jak to nadal istnieją, proszę radzę wszystkim, którzy tam są w potrzebie pożyczki i może być godny zaufania i stanie spłacać w czasie odpowiednim, aby skontaktować się z funduszy Franklin Scott Loan Company Email: franklinosayandescott@gmail.com i być wolne od oszustw w internecie. nigdy nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń