sobota, 20 grudnia 2014

Jak przetrwać, gdy atakuje Biedronka z Lidlem


Społem nie sprzeda swych sklepów zagranicznej sieci handlowej. Będzie nadal walczyć o rynek z Biedronką, Lidlem i innymi, otwierając sklepy pod dwoma różnymi markami, jednak koncentruje się na tym, co już posiada. Próba otwierania dyskontów, choć powstało kilka, nie została uznana za sukces. Rozwój ogranicza brak kapitału na duże inwestycje i spółdzielcza struktura własności.

Grupa Społem, z rocznymi przychodami 7 mld zł, należy do największych polskich sieci handlowych. – Gdy obserwujemy konkurencję, jej siłę kapitału, środki i warunki w jakich funkcjonuje, to nasze wyniki finansowe należy uznać za sukces. Ale jeśli patrzymy w przyszłość, to stabilizacja bez rozwoju nie wróży dobrze - ocenia Jerzy Rybicki, prezes Zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem.
Read more....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz