piątek, 30 maja 2014

Powinniśmy chwalić Polskę za granicą



Badania pokazują, że wśród obcokrajowców wiedza o Polsce jest niewielka i bardzo ogólna. Zasypanie tej luki informacyjnej może przełożyć się na konkretne korzyści gospodarcze, przekonuje Sylwia Ziemacka z czasopisma Poland Today.
- 25 rocznica upadku komunizmu to dobra okazja, by opowiedzieć innym państwom historię naszego sukcesu - mówi Sylwia Ziemacka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Polan Today. - Chcemy również podkreślić rolę biznesu w tej zmianie. 
Na konferencję pod hasłem Poland Transformed, zorganizowaną przez Poland Today, przyjechało 50 zagranicznych dziennikarzy nawet z tak odległych państw, jak Japonia, Chiny, RPA, USA, Kanada i Argentyna. Celem konferencji jest propagowanie wiedzy o Polsce za granicą. Za tą wiedzą mogą przyjść realne korzyści gospodarcze. 
Jak przekonuje Sylwia Ziemacka potencjalne możliwości stojące przed Polską są ogromne. W niektórych miejscach na świecie nasz kraj ma historycznie ugruntowaną markę, którą współczesny biznes mógłby wykorzystać. 
Więcej na....            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz