czwartek, 30 kwietnia 2015

Interbrand: Toyta ponownie najcenniejszą marką Japonii


W środowym oświadczeniu Toyota podkreśla, że globalna sprzedaż samochodów Toyoty wzrosła w 2014 roku o 2,2 proc. Natomiast na rynku europejskim koncern odnotował wzrost o 4,6 proc. Producent zwraca też uwagę, że od wielu lat jest liderem na rynku aut.
Toyota po raz siódmy z rzędu została najcenniejszą marką pochodzącą z Japonii w zestawieniu Japan’s Best Global Brands. Na drugim miejscu uplasował się inny koncern motoryzacyjny – Honda, a na trzecim producent m.in. aparatów fotograficznych – Canon.
W środowym oświadczeniu Toyota podkreśla, że globalna sprzedaż samochodów Toyoty wzrosła w 2014 roku o 2,2 proc. Natomiast na rynku europejskim koncern odnotował wzrost o 4,6 proc. Producent zwraca też uwagę, że od wielu lat jest liderem na rynku aut hybrydowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz